čtvrtek 11. května 2017

MOJE NÁKUPY ZA BŘEZEN A DUBEN /2017


Ahojte! ☺

Dlouho jsem sbírala chvilky a příležitosti k sepsání článku, a teď se mi to konečně povedlo. Dneska vám umožním nahlédnout do mých nákupů za březen a duben! ☺

Hned z počátku března jsme jeli s rodinou do Brna, jak jste si mohli přečíst ve článku MŮJ MĚSÍC BŘEZEN /2017. V nákupním centru jsme se stavili v Humanicu, kde jsem si s nejistotou vybrala jarní béžové boty. Stály kolem 800 Kč. Nedávno jsem si je poprvé obula ven a musím říct, že na nějaké ťapání opravdu nejsou. Jinak se mi líbí, ale upřímně, botasky jsou prostě botasky. Ale ty bych si na rande k šatům asi nevzala. :D


Když už jsem si vybrala boty, nutně jsem k nim potřebovala i kabelku (holky pochopí :D). Vybrala jsem si pastelově růžovou střední velikosti za necelých 700 Kč, kterou jsem si zamilovala na první pohled. Nemůžu se dokopat ji vytáhnout, jak se mi líbí! :D A upřímně, k zimní bundě by se asi nehodila, takže jsem čekala na vhodnou dobu. :D Ale brzy si ji vezmu... Opravdu! ☺ 


A tady jsou i milované tenisky. Stavila jsem se s přítelem ve Sportisimu a nemohla jsem je tam nechat. Zvlášť když stály 1300 Kč! ☺


A abych neutrácela jen za další boty, kterých mám dost, jak by konstatoval přítel, pořídíla jsem si i tuhle sympatickou knížku. Zaujal mě název, takže jsem si ji odnesla. Byla kupovaná v Levných knihách, takže stála pár kaček! ☺


S mamkou jsme se stavily u zdejších Vietnamců, odkud jsem si nakonec já i sestra odnesly rifle, konečně! ☺ Sehnat sedící rifle na moje větší stehna a zadek v porovnání s pasem je celkem záhul. Tyhle přišly na necelé dvě stovky.


S přítelem jsem se ještě jeden den stavila v Takku, protože jsem potřebovala nějakou novou obyčejnou mikinu. Vybrala jsem si tuhle, světle šedou. Stála kolem 250 Kč.


Pro změnu zase s mamkou jsem se stavila v obchodě Gate, kde mi koupila dvě jednoduchá barevná trička, která se mi líbila. Jedno stálo necelých 90 Kč. Jsou vyrobená z hrozně příjemného materiálu a zároveň pružná, dlouhá a úplá. ☺


A ještě něco pro cukrářku! ☺ Od taťky jsem dostala tu krásnou modrou dózu na přenos buchet a stěrku (protože těch není nikdo dost! :D). Od mamky zase silikonové košíčky na tvoření! ☺


Čím jste si na jaře udělali radost vy? :3 A co říkáte na mé nové věci do skříně a do sbírek? ☺

Přeju vám krásný zbytek dnešního dne, příjemný průběh posledního pracovního dne a krásný víkend! ☺

Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. S kalhotama ti rozumím...ono se vším, v pase mám velikost 8/10, ale přes zadek 12 a přes prsa 14 :D to se pak těžko něco nakupuje :D jinak moc se mi líbí ty první boty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš můj soucit! :D Ale zároveň jsem (škodolibě) ráda, že v tom nejsem sama! :D U třetích riflí už ani nemám náladu hledat další, takže se na nakupování většinou pak vyprdnu... :D
      Děkuju. Jsem sice botasková, ale takové elegantní jsou taky někdy potřeba! :3

      Vymazat
  2. Z tvého seznamu by mi největší radost udělaly ty věci pro cukraření a džíny. Protože sehnat džíny je v dnešní době umění! Ještě že máme ty naše Vietnamce! :))

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sehnat džíny je vždycky výzva! :D
      Jak říkáš, zlatí Vietnamci! :D

      Vymazat
  3. Já si v dubnu pořídila taky pěkných pár kousků z zoot i vinted, budou v článku :-) Ta kabelka je krásná.
    http://siraelxy.blogspot.cz/2017/05/spotrebovano-duben-2017.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já oblečení z internetu moc neobjednávám, ale věřím, že sis pořídila pěkné věci. Vždycky se mi toho na webech tolik líbí, ale nemám na to odvahu...
      To je, děkuju! ☺

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Chodím v nich teď téměř denně, jsou hrozně pohodlné a k tomu se mi (taky) hrozně líbí! ☺ Děkuju! ☺

      Vymazat