úterý 16. května 2017

OUR LOVE CHALLENGES


Ahojte! ☺

V minulém měsíčním shrnutí jsem slibovala za květen minimálně 2 články. Nákupy byly jedním z nich a tento bude tím druhým. Dovolte mi, abych se s vámi podělila o názor na knížku pro zamilované plnou šílených výzev. Na Our Love Challenges! ☺

Možná už jste někde na sociálních sítích narazili na reklamu s touto knihou, pokud to tak můžu nazývat. Pokud ještě ne, určitě pokračujte ve čtení, ať se dozvíte, o co se jedná. A pokud už ano, pak taky pokračujte ve čtení, ať se dozvíte, jestli stojí za koupi! ☺

Po Our Love Challenges už jsem pokukovala delší dobu. Líbil se mi ten nápad uchovávání vzpomínek, fotek a zážitků jinak. Žádné klasické fotoalbum (i když to má taky něco do sebe). Nakonec jsem se tedy někdy v březnu rozhodla kontaktovat prodejce. Odpověď mi přišla během pár hodin, což jsem opravdu nečekala. Když jsem pak četla e-mail, který jsem dostala, usmívala jsem se jak měsíček na nebi. Sjednali jsme podmínky a oni mi v podstatě okamžitě knihu poslali. Do tří dnů už jsem ji měla na stole. Pecka! ☺

Kdybych tedy měla ohodnotit lidi, kteří někde na druhé straně pracují s korespondencí a balíky, neměla bych co vytknout. Rychlost, komunikativnost, pečlivost při balení knihy... Za mě super! ☺



A teď k samotné knize. O co tedy vlastně jde. Jedná se vlastně o novou formu alba pro zamilované páry. Najdete v něm spoustu, spoustu výzev, některé zážitkové, jiné bláznivé a jiné ještě víc bláznivé! Máte prostor na sdělování názorů, hodnocení, samotné tvoření obsahu se vzpomínkami. Spousta místa na fotky, které si během plnění výzev vytvoříte. Za mě i jako nápad super! ☺




Samotné provedení provedení se taky povedlo. Pevné pěkně zdobené desky, tuhé listy, velikost akorát. Zdobení stránek je jednoduché, ale přitom zajímavé. Zároveň máte prostor tvořit si obsah a vizuální stránku po svém. Výzvy jako takové vypadají hodně zajímavě. Pár stránek na konci alba máte k dispozici pro vytvoření vlastních výzev. Je tu spousta místa pro uplatnění vaší fantazie, ale zároveň to není jen prázdný list s jedním řádkem s úkolem. Jednoduše má myšlenku a je dotažená až do konce! ☺




A konečné hodnocení? Myslím, že podle mého rozjímání se už tušíte. Na této knize jsem nenašla jedinou chybu. Je přesně taková, jakou bych ji vytvořila já (což je co říct, protože perfekcionista má vždycky nějakou výtku). Moje hodnocení tudíž nemůže být jiné než 10/10! ☺

Věřím, že některé z vás Our Love Challenges zaujaly. Kdybyste chtěli sobě a svému miláčkovi udělat radost, tohle album seženete na www.ourlovechallenges.cz za 439 Kč! ☺

A ode mě to je pro dnešek skoro všechno. Ještě bych ráda jednou poděkovala firmě, která mi knihu zaslala, a udělala tak radost nejen mně, ale i mé polovičce! Moc děkujeme! ☺

Tak co? Zaujala vás tahle sbírka pro zamilované? Už něco podobného máte? Nebo je to pro vás novinka stejně jako pro mě? Budu ráda, když mi napíšete do komentáře vaše reakce a názory! ☺

Blogerka Klárka

5 komentářů:

  1. Túto knihu mám aj ja a je úplne božská :) nakoľko však nemám moju spriaznenú dušu ešte pri sebe, dala som ju rodičom a je to veľmi pekne :) a
    Keď raz budem mať toho svojho, určite zakúpim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je opravdu povedená! ☺

      Moje mamka není typ na takové dárky, takže u nás by to asi neprošlo... :D

      Vymazat
  2. O knížce jsem neslyšela, ale vypadá krásně! Že bych navrhla přítelovi, abychom ji zkusili? :D
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus navrhnout, třeba se mu taky zalíbí! ☺

      Vymazat
  3. Knížku jsem pořídila mě a mému příteli k výročí. Zalíbila se mi a když jsem ji držela v ruce tak jsem z ní byla nadšená ještě víc. Je skvělá, rozhodně dobrý nápad. =)

    OdpovědětVymazat