pondělí 19. června 2017

AHOJ, JSEM JESS!

Ahojte! ☺

Tento článek bude o někom, kdo je součástí mého života už několik let. O někom, kdo si nenechá ujít žádnou snídani, oběd, ani večeři. O někom, kdo zabírá vždycky největší část gauče i postele, přestože je nejmenším členem rodiny. O našem věčném jorkšírském miminku. Pro dnešek bych ale předala slovo jí, ona se vám určitě popíše líp, než bych to dokázala já! ☺



1. Jmenuji se Jessinka, ale většinou na mě volají Jess nebo Jessi.

2. Klárka mě dostala před téměř pěti lety k Vánocům. Mohla se zbláznit, když mě poprvé viděla.

3. Když jsem se narodila, byla jsem černá. Potom jsem zestříbřela.

4. Nesnáším koupání!

5. Ale zato ráda hrabu v krtčích hromádkách, záhonech a válím se v každém čurbesu, který vidím.

video 
Nezapomeňte si zapnout zvuk! Bez něj má video jen poloviční pointu! ☺
P.S. Omlouvám se za kvalitu... :/


6. Znám slova sedni, ke mně, granulky, kostička, myšička, pusinku, jdeme pá...

7. Jsem spáč.

8. A miluju Klárčinu postel.





9. Ráda nosím bačkory, které jsou skoro stejně velké jako já.

10. Mám ráda procházky.


11. Ale když se mi nechce a nejsem na vodítku, prostě se otočím a upaluju domů. Hlavně když se mnou nejde maminka. Přece jí tam nenechám samotnou.

12. Jsem docela nedůvěřivá. Někteří lidé se mi znelíbí hned na první pohled. No vážně, působí protivně.

13. Jsem hrozný mazel.


14. Miluju škrabkání na zádech u ocásku a na bříšku.

15. Tenisáky a fotbalový míč, to je moje. Rozená sportovkyně!

16. Občas, když spím, mám vyplazenou špičku jazyka. No co, někteří chrápou, já spím s vyplazeným jazykem.

17. No, dobře, občas i pochrupuju. Trošku.

18. Miluju jídlo. Hlavně to, které není moje.



19. Chytám mouchy. A mravence. A brouky.

20. Občas jsem jak malé miminko. Nechám se chovat bříškem nahoru a ještě u toho někdy usnu.

21. Nemám ráda, když někdo z páníčků někam odjede. Nemám celou smečku, takže lítám po domě a hledám ho. A pak teskním a čekám na něj v Klárčiné posteli.

22. Zásadně snídám mamce na klíně.


23. Když kočky chytí krtka a Jarda ho uklízí někam na konec zahrady, tajně ho sleduju. Když se nedívá, přeběhnu zahradu, chytnu krtka do tlamičky a přenesu ho někam jinam. Tahle hra mě baví, minule jsem toho krtka zvládla ukrást tříkrát!

24. Občas, když Klárka cvičí, olizuju jí nos a cpu se jí pod ruce. Přece se nebude věnovat něčemu jinému, no ne?

25. Když podlezu bránu a páníčci na mě pak volají, dělám, že neslyším. Utíkám zpátky někam na zahradu, jakoby nikdo nikde nebyl.


Pokud máte doma taky nějakého podobného mazlíka, je vám asi jasné, jak moc ji máme rádi. Je to náš společník, přítel, zlobidlo, zuřivec, mazel, nikdy nedospějící miminko... Ale hlavně je členem rodiny! ☺


Blogerka Klárka

4 komentáře:

  1. Roztomilej drobek :) :) pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj, to je rozkošný psík ♥ Ozajstná krásavica. Starká má psíka a ten bol tiež úplne čierny, keď bol maličký :) Celkom zaujímavé, ako sa potom "postriebia" ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovědětVymazat