úterý 6. června 2017

MŮJ MĚSÍC KVĚTEN /2017


Ahojte! ☺

První pořádně teplý měsíc už přešel a předal tak slovo ještě krásnějšímu a horkým sluncem naplněnému červnu. Proto už je nejvyšší čas nechat vás nahlédnout do mého května! ☺

První máj, lásky čas. Někdo ho strávil v restauraci, někdo na romantickém výletě... A já? S přítelem na políčku sázením brambor. To je romantika, že? :D Ale abych mu nekřivdila, pusu pod třešní jsem dostala! :3

Tradici na prvního máje držíme, ale nějak víc to nehrotíme. Proč taky? Den předtím slavíme výročí, takže máme romantiky až až. Letos jsme ho oslavili 5.5. Zašli jsme si na večeři, nadělila jsem nám album Our Love Challenges, stavili jsme se v „našem altánku“ a pak se vydali na vlak. Pro mě to byl krásně prožitý den. Až na to jídlo... To mě tentokrát trošku zklamalo... Ale to jsem pak vypustila, byla jsem ráda, že mám přítele u sebe.




Den poté měla babička z mamčiny strany narozeniny, takže jsme k ní zašli na grilovačku a dort. No, já jsem si k ní zaběhla a mamka s Jardou zajeli na kole.
Miluju babiččino maso na grilu! To její je zaručeně nejlepší, které jsem kdy kde jedla! ☺

                    


10.5. jsem se konečně dostala ke kadeřnici. Potřebovala jsem vlasy trochu zastřihnout, abych na hlavě měla co nejmíň obarvených částí vlasů. Opět se jí to povedlo, vlasy mi odlehčila, zkrátila co nejvíc to šlo, ale abych je sepla do culíku. To jsem ještě ten den otestovala na tréninku s klukama, který culík vydržel. Ale stehno to trošku odneslo... Tu modřinu jsem měla 3 týdny! :D



V pátek 12.5. jsem jela sama k taťkovi. Přítel se učil na maturitu, sestra nemohla skrz kroužky, takže jsem jela sama. Uklidili jsme spoustu dřeva a jednou jsem zase měla taťku jen pro sebe! ☺

17.5. jsme se byli se třídou podívat do místního parku na akci pro nevidomé, na Bílou pastelku. Přispěla jsem nějaké drobné, zkusila si chůzi s hůlkou a taky přebalit miminko. Opravdu to nebylo nic jednoduchého! Ale s pomocí jsem to nakonec zvládla.



Přítel v té době maturoval, takže jsme se tolik neviděli. Snažila jsem se mu ale být oporou, aby to měl co nejsnažší. Dokonce jsem s ním byla i na rybách! ☺

                    

Zlom měsíce (a možná i mého dosavadního života) přišel ve čtvrtek, kdy jsem večer skončila v nemocnici. Ten den byl zaručeně tím nejhorším pro moje tělo i psychiku vůbec. Nebudu to víc rozmazávat, protože je tento blog veřejný a tohle je věc, kterou nechci pouštět do světa. Je to pro mě dost citlivé a už docela osobní.



Páteční dopoledne jsem tedy taky strávila v nemocnici a zbytek dne pak díkybohu doma. Sobotu a neděli jsem pak musela odpočívat. I když jsem nechtěla a potřebovala jsem něco dělat, tělo odmítalo. Takže mi nic jiného ani nezbylo.

Na druhou stranu mě čekal nejnáročnější týden z celého roku plný testů. Takže po zbytek týdne bylo tělo a hlava zase v plném proudu. Naštěstí jsem to všechno nějak zvládla, ale bylo na mě znát, že nejsem úplně v pořádku.



22.5. slavila narozeniny pro změnu mamka. Dostala ode mě a přítele hodiny s motivem Francie a levandulí, které má ráda. V té době, 17.5., slavila i mamka přítele, která zase miluje slony, takže jsme jí jednoho fialového (sloužícího jako pokladničku) pořídili.

A týden poté už přišel konečně můj čas. Pořádně teplé dny přímo stvořené pro opalování a válení se venku. Konečně! Nemám ráda zimu (protože je zima :D), ale v létě jsem zase permanentně spálená. Ale i tak jsem prostě milovník léta - melouny, zmrzliny, teplo, bazén, sluníčko... ♥

Teď už mě čeká jen pár posledních testů a bude tu konec roku. Aleluja! Už fakt potřebuju ten mozek trochu odlehčit, nebo by mi za chvíli bouchnul! :D

Co se přítele týká, všechny maturitní zkoušky zvládl levou zadní a teď má na chvilku od školy pokoj. Na podzim mu to ale pak zase začne na vysoké.

A ještě jednu takovou drobnost. Zhruba v půlce června slavím narozeniny a plánuju soutěž. Tak dobře sledujte můj blog, ať vám neuteče. Byla by to škoda! ☺


Výzva 2017

1. týden
a) Vegetariánský den
Vydržet den bez masa zvládnu, dlouhodoběji by to bylo horší. Jsem docela velký milovník masa, od kuřecího, přes vepřové, až po rybí. Ale 24 hodin zvládám! ☺

b) Zacvičit si podle nějakého workoutu Kayla Itsines
Vybrala jsem si dvacetiminutové cvičení na bříško. Věděla jsem, že workouty od Kayly jsou pro někoho zabijácké, ale já sama jsem je až do tohoto okamžiku nezkusila. A musím říct, že jsem byla fakt ráda, když mi mobil oznámil konec! :D


2. týden
a) Jjít 2x běhat alespoň na 30 minut
Tady jsem bohužel neuspěla. Jednak to bylo z důvodu časové vytíženosti a jednak, když už jsem ten čas měla, jsem musela po návratu z nemocnice ležet. Jeden běh jsem ale stihla (i když jsem si přitom zvládla vypnout aplikaci na měření - naštěstí jsem to zjistila hned a ne až na konci, jak už se mi taky někdy povedlo...), ten druhý umístím někam do června! ☺

          


b) Nakoupit si zásobu ořechů
Maličko jsem si tento úkol pozměnila. Ale svůj účel splnil, protože zásobu ořechů doma mám. S přítelem jsme nalouskali vlašské ořechy do pětilitrové sklenice (no, nějakou hoďku to zabralo...), takže těch teď máme až až! ☺

Ještě před vyfocením už z toho mamka stihla odebrat na buchty! :D

3. týden
a) Veganský den
Ups, den bez živočišných produktů mi taky úplně nevyšel. Plánuju ho ale co nejdříve, protože na mě v lednici čeká tofu, tak z něj něco ukuchtím. Jsem opravdu zvědavá, jak to zvládnu, protože mám problém jenom vymyslet, co budu jíst. Tohle pro mě bude opravdu výzva!

b) Celý den se válet a odpočívat
Dnů, kdy jsem musela odpočívat, jsem si užila poměrně dost, takže tento bod mám naopak splněn hned několikrát! :D

4. týden
a) Dát si jedno jídlo, které se nehodí do zdravého jídelníčku
Pokud má měsíční shrnutí čtete pravidelněji, víte, že tyto body neřeším. Pokud ne, pak vám to napíšu teď. Nejím 100% zdravě, dopřávám si i nezdravé pochutiny docela běžně, takže tento bod nějak neřeším.

b) Zacvičit si podle nějakého Pétiného videa
Podle zakladatelky této výzvy jsem během května cvičila v podstatě v každém týdnu (a většinou víc než jedno video), takže opět několikanásobně splněno!☺



O květnu to bude všechno. Užívejte si sluníčka, čerpejte z něj pozitivní energii a ničím se netrapte! Nějak bylo, nějak bude, a i po té největší bouřce nakonec vysvitne sluníčko! ☺

Blogerka Klárka

2 komentáře:

  1. Ahoj krásny príspevok a tak isto aj blog je dobrý a pekný :-)
    Budem rada ak si pozrieš aj môj blog :-)
    http://jullietblog05.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat