čtvrtek 15. června 2017

NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ /2017

Ahojte!☺
Jelikož jsem předevčírem oslavila své další -nácté narozeniny a dostala jsem spoustu krásných přání, která mě potěšila, chtěla jsem se nějakou radost udělat i vám. Rozhodla jsem se, že pro vás uspořádám soutěž!☺


Soutěž by se samozřejmě nemohla uskutečnit bez sponzorů. kterým tímto moc děkuji. Zároveň moc děkuji všem, kteří mi popřáli k narozeninám. Moc mě to potěšilo! ☺


O co soutěžíme:
1. Arašídovo-kokosové máslo od Šufánka
2. Zero Topping od Bodylab s příchutí kokosu
3. Shaker
4. Bounty proteinovou tyčinku
5. Mars proteinovou tyčinku
6. Snickers proteinovou tyčinku
7. Tyčinku Grenade s příchutí bílá čokoláda
8. Tyčinku Combart Crunch s příchutí narozeninového dortu
9. Barebells proteinovou tyčinku s příchutí cookies
10. Ořechovou tyčinku DeNuts s příchutí brusinka
11. Dva Fit náramky v provedení růženín s černou činkou (pro jemné slečny, které za to ale umí pořádně vzít) a žulový s černou činkou (pro běžné nošení i k elegantnějším věcem)



Jak soutěžit:
1. Sledovat mě (blogerka_klarka), Zdraví a fitness (zdraviafitnesscz) a Fit náramky (fitnaramky.cz) na Instagramu
2. Napsat mi do komentáře, co je podle vás v životě nejdůležitější a které produkty od Zdraví a fitness jste chtěli někdy vyzkoušet
3. Nezapomeňte připsat váš Instagramový nick, pod kterým mě sledujete, ať vás v případě výhry můžu kontaktovat!
PODMÍNKA PRO VÍTĚZE: Umístit fotku s výhrou na svůj Instagram a označit na ní mě, Zdraví a fitness a Fit náramky


Soutěž bude ukončena poslední červnový den! Vyhodnocení proběhne tak, že do losování budou zařazeni všichni, kteří splní podmínky. Ti, jejichž komentáře se mi budou líbit nejvíce, budou zařazeni dvakrát! ☺


Doufám, že jsem vybrala ceny, které se vám líbí. Opět jsem volila podle toho, co by udělalo radost mě. Podmínky jsou dle mého taky jednoduše splnitelné, tak doufám, že se zapojíte! ☺


Moc se těším na vaše soutěžní komentáře! Klidně mi ale napište i jakékoliv vaše postřehy a námitky! Jakákoliv zpětná vazba je pro mě důležitá! Tak se klidně rozepište a rozvášněte!


Přeju hodně štěstí! ☺


Blogerka Klárka

36 komentářů:

  1. Ahoj,podle me je nejdůležitější nikdy se nenudit a chtela bych vyzkouset snickers nebo topping. Instagram:@lilimoonfortesque

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je nejdůležitější být obklopen pozitivními a hodnýni lidmi❣️ Ještě se mít rad a být se sebou spokojen:)
    Chtěla bych vyzkoušet Mars nebo topping:)
    Instagram: monaahanelova

    OdpovědětVymazat
  3. ÚSMĚV a dělat radosti lidem, kteří si to zaslouží! :) A u mě je na prvním místě rodina .)!!
    Já ještě neochutnala Barebells a žádnou protein týču jako snicers, mars, bounty a i tohle máslíčko protože jsem milovník oříškových másel :)
    instagram: ammiefo

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě je nejdůležitější rodina a kamarádi:) bez nich by nebyl úsměv, ani dobrá nálada:) Ráda bych vyzkoušela jakoukoliv barebells:) instagram: @raduskavo

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravim :-) za mě je nejdůležitější to, aby byl v životě člověk šťastný a spokojený...mohl dělat to, co ho baví a jít si za svým snem. Já už takový malý krůček udělala, tak snad se mi to podaří dotáhnout :-) ! Jinak já bych vyzkoušela úplně všechno :-D jsem jedlík, takže u mě doma by se to neztratilo :-P
    Ig: _dudackova_

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě nejdůležitější na celkem svete jsou mi nejbližší a to je rodina, můj skvělý přítel a přátelé. Bez nich si neumim svuj zivot představit! A kdo by také ani ze?!😙 jinak už dlouho chci vyzkoušet bounty jelikoz kokos a čokoláda je pro mě nejlepší kombinace na svete !❤ IG: l_en_ny. A jinak předem gratuluji vítězi a tiše závidím jelikož ceny jsou Klarko úžasně! ☺😚

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vybírala jsem je podle toho, co by udělalo radost mně! ☺

      Vymazat
  7. Nejdůležitější je pro mě zdraví a to jsem si naplno uvědomila na začátku své cesty za lepším životním stylem. Zdravé tělo a psychika nám umožňují dělat v životě krásné a užitečné věci ❤ a mít kolem sebe zdravou rodinu je největší dar. Z balíčku mě nejvíc láká proteinova Bounty, nikdy jsem ji neměla a když ji vidím došlo mi jak mi klasická Bounty chybí 😁 instagram hanka_razova - sleduji vše a ráda 👌

    OdpovědětVymazat
  8. Podle mě je v životě nejdůlěžitější mít někoho u sebe (rodina nebo přátele), samozřejmě být zdraví a užívat si života O:) A u Zdraví a fitness jsem chtěla vyzkoušet tyčinku Barebells a BCAA od Prom-in colovou příchuť <3¨
    Instagram zemkova_69

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím si, že v životě je nejdůležitější rodina, přátelé, zdraví, ochota a pomoc ostatním (hlavně těm co to osud nepřál). Samozřejmě by jsme každý měli myslet i na své zdraví :)
    Ráda bych od Zdraví a fitness vyzkoušela barbells tyčinku, kterou v poslední době spousta lidí chválí. Ale ráda bych byla za kteroukoliv věc. :)
    Instagram: adeel_sgv

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mého názoru je v životě nejdůležitější, aby člověk byl spokojený sám se sebou, aby se přijal takový jaký je, protože pokud se nepřijmeme my, tak jak nás má přijmout okolí. Vždy vše začíná u nás, až se budeme mít rádi, nebudeme se podceňovat a budeme v sebe věřit, tak nás tak budou vnímat i ostatní :) Samozřejmě je důležité i to, aby všichni naši blízcí byli zdraví a pokud možno co nejvíce spokojení. Od Zdraví a fitness bych ráda vyzkoušela tyčinku barbells, protože na ní slyším jen samé pozitivní ohlasy. :) Instagram: aja_zelin

    OdpovědětVymazat
  11. Podle mě je v životě důležitých dost věcí, ale jedna z nejdůležitějších je mít se rád a být se sebou spokojený, protože u toho to všechno začíná. Jak bychom mohli být šťastní, pokud bysme se nenáviděli? Takže sebeláska! (Sebeláska v kombinaci s váhami? Sen!:-D)
    Dále to bude rodina, protože tu máme jenom jednu a dobré vztahy v rodině jsou základem všeho. Další věci už jsou takové subjektivní, pro každého něco jiného, přátelé, koníčky..
    Všechno je to jako skládanka, stačí ji jen umět správně poskládat. :-)

    Od zdraví a fifness bych ráda vyzkoušela Snickersku a nebo to máslo, protože takovéhle věci a ještě k tomu bez výčitek? A jelikož jsem milovníky sladkého, tak volba byla jednoznačná. 😍
    Ig: t_kozlikova

    OdpovědětVymazat
  12. Podle mě je v životě důležité hlavně zdravý, přátelství a láska,důležitých je, ale hodně věcí např. smířit se například s prohrou atd.

    Od zdraví a fitness bych ráda vyzkoušela topping a nebo to arašídové málo jinak můj insta @zuzankajirickova
    A VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM

    OdpovědětVymazat

  13. 1)podle mě je nejdůležitější aby si měla člověka na kterého se můžeš se vším obrátit, můžeš se mu s čímkoliv svěřit a on tě vždy podpoří a podrží, dál taky láska, přátelství, štěstí a samozřejmě i zdraví
    2)ráda bych vyzkoušela zero toping a proteinové verze mých oblíbených tyčinek
    3)IG @natulka.j

    OdpovědětVymazat
  14. Nejdůležitější je mít se rád a mít rád lidi kolem sebe, to je jediný recept na štěstí :) a taky být aktivní, protože pohyb vypuzuje enforfiny! :)
    Ráda bych vyzkoušela šufánka arašídy-kokos, protože to jsem ještě neměla a tu snickers proteinovou tyčinku, vypadá dost zajímavě :)
    @misa_sislerova

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Hlavní je mít někoho, na koho se můžete kdykoliv s čímkoliv obrátit. Nékoho, kdo vás pochopí a bude vás mít rád i se všema vašima chybama. Stejně tak by měl každý mít rád sám sebe.❤

    Moc bych chtěla vyzkoušet mara tyčinku. Mám na ni zálusk už pěkně dlouho, marska je totiž moje oblíbená sladkost ☺
    Insta: moje_jidlo

    OdpovědětVymazat
  16. Pro mě je nejdůležitější rodina. Jsou to lidi se kterýma trávíte pomalu celý život, podporují vás, milují vás a záleží jim na vás. Alespoň by to tak podle mého mělo fungovat. Já mám takovou rodinu a bez ní by to prostě nešlo. =)
    Caramelu a bílou proteinelu. =D
    Ins: katiehudcova

    OdpovědětVymazat
  17. Nejdůležitější v životě by mělo být zdraví a láska. Být obklopeni lidmi, kteří Vás milují a které milujete Vy. Zbytek (koníčky, ... ) je jen zpestření života.

    Aaaaa z Zdraviafitness bych vyzkoušela snad úplně všechno. :D Ale asi nejvíc -> nějaký veganský protein a máslo od Šufánka ♥

    Instagram : zkustovkuchyni

    Měj se krásně, kolegyně ♥
    www.zkustovkuchyni.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Hlavní je mít někoho, komu věříte ❤ A chtěla bych vyzkoušet úplně všechno ❤
    Instagram : nikolka_kankova

    OdpovědětVymazat
  19. Pre mňa je najdôležitejšia moja rodina, priateľ a priatelia. V ktorých mám neskutočnú podporu a oporu. Sú tú pre mňa vždy keď potrebujem ❤ a bez ktorých by deň nebol dňom 😊 Vyskúšať by som chcela všetky proteinové tyčinky 😊 Instagram: 12anulik06

    OdpovědětVymazat
  20. Najdôležitejšia vec v živote? V prvom rade je to rodina s láskou a porozumením, ďalej je to zdravie a pohoda. Určite je dôležité, aby sa človek cítil byt v pohode a "krásny" 🤗🤗 ... preto si teda myslím, že vnútorná pohoda je na nezaplatenie ❤❤❤

    Rada by som vyskúšala proteínove tyčinky 💋💋💋

    a na instagrame som ako satty.miller

    OdpovědětVymazat
  21. Nejdůležitější je mít sám sebe rád a být spokojený. Je jasné, že někdo má tyhle možnosti a jiný zas tyhle, ale každý může najít v životě rovnováhu a činit sám sebe šťastným. Mě osobně dlouho trvalo naučit se být spokojená sama se sebou a se svým tělem. A ikdyž jsem musela projít dlouhou a trnitou cestu, tak jsem za ní ráda, protože jsem tam, kde jsem. A hodně mi v tom pomohla moje rodina, která při mě stála, což je další důležitý bod, který bych do této kategorie zařadila, protože rodinu má člověk jen jednu a je důležité vážit si jí, protože tu vždycky budou pro vás.

    A teď druhá část :) Úplně nejvíc mě láká Bodylab topping. Už mám doma malinu a bílou čokoládu a nemůžu se jich nabažit. A pak taky ty tyčinky. Zajímá mě, jestli jsou opravdu totožné s tou "classic" verzí.

    IG: pieceofnatt

    OdpovědětVymazat
  22. Nejdůležitější je jednoznačně zdraví a pro mě ještě láska :) ať už partnerská, rodinná, mezi přáteli a nebo k zvířatům. Bez lásky není člověk člověkem :) Nejradši bych vyzkoušela tu Barabellsku, četla jsem samá pozitiva! Třeba se poštěstí :)
    Instagram : katerinachvojkova

    OdpovědětVymazat
  23. Pro mě je nejdůležitější víra v sebe samotnou a někdo, kdo mě podporuje ve všem co dělám a můžu mu věřit, v mém případě můj skvělý přítel❤ a nejvíc bych asi chtěla vyzkoušet topping a bounty :)
    instagram: janadoanova

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, asi se budu po nekterych opicit, ale nejdulezitejsi je zdravi a laska. Pokud Ti v zivote chybi laska, je to problem.. Pokud nejsi zdravej, je to taky problem.. Ostatni veci se vzdy daji resit. 😊
    Zajimaji me ty proteinove tycinky, hlavne Mars a Bounty. 😊
    Instagram: petulkap17

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, podle me je na světe nejdůležitější rodina, protoze ta tu byla, je a bude vždycky, když budu Mít problem. Vim,že vždycky mužů dojít za rodici,nebo za svým nejmilejšim přítelem a vyzpovídat se ze svých problémů. Hlavně Mé Ted přítelkyně velmi podporuje ve svem boji o novém tělo a to je pro me taky hodně důležitý.PODPORA. Dale je hodně důležita radost a smích,protoze,když bude člověk stastny a optimisticky naladěn,tak se mu bude v živote dařit a natře to tolika lidem AZ se sám bude divit.
    Určíte bych ráda vyzkoušela Barebells tycinku. Můj instagram je nowm1998
    Všem přeji hodně štěstí k vítězství a ať máte radost z vyrobku!! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. V živote je podľa mňa najdôležitejšia sebelaska pretože ženy sa väčšinou nenávidia kvôli veľkým bokom, malému zadku, tučným rukám... ale zabúdajú na to, že je len na nich ako ten život prežijú, pokiaľ je žena so sebou nespokojná, bude jesť fastfood a sedieť doma, nikdy nepocíti aký úžasný pocit je milovať samú seba. Pretože čo dáš, to sa ti vráti �� ja by som chcela vyskúšať kokosovo- arašidové maslo od Šufanka pretože som ho nikdy nemala. @_jhudackova_

    OdpovědětVymazat
  27. Podle mě je v životě nejdůležitější mít okolo sebe lidi na které se člověk může spolehnout v nejtěžších časech :) dále láska a zdraví :)
    Zaujala mě tyčinku Combart Crunch s příchutí narozeninového dortu nebo se mi líbím ty náramky :)
    Můj ig je dom_ca14

    OdpovědětVymazat
  28. Podle mě je nejdůležitější být šťastná a spokojená sama se sebou. Zaujal mě náramek (žlutý) anebo miluji kokos takže bounty.

    OdpovědětVymazat
  29. V živote je podľa mňa najdôležitejšie zdravie,lebo zdravie nás udržuje nažive :)
    Chcela by som vyskúšať to Arašidovo-kokosové maslo ♡
    IG: @naomyjakab

    OdpovědětVymazat
  30. Pro mě je v životě nejdůležitější mít smysl života, být optimistický, dělat blízké kolem sebe šťastnými, protože když budou šťastní oni, tak budu šťastná i já :-). Moc je pro mě v mém životě důležitý můj manžel a celá moje rodina, které z celého svého srdíčka miluji <3.
    Od Zdraví a fitness jsem chtěla vyzkoušet proteinovou Snickersku a Protein bites.
    Jinak dodatečně přeji Všechno nejlepší k narozeninám!!! Ať se Ti splní všechna Tvá přaní a jsi šťastná!!! :-)
    Můj instagram: @michaelanesmerakova

    OdpovědětVymazat
  31. V prvni rade preji vse nejlepsi a at blog i nadale vzkveta. Pro me je v zivote nejdulezitejsi muj syn. Az po jeho narození jsem našla konecne ten správnej smysl života. Vyzkouset jsem vzdy chtela prave proteinove tycinky snickers, mars a bounty ;) lucapurplelife ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Nejdůležitější je to, že máme příležitost žít naše životy a být v nejlepším případě zdraví. Mnoho lidí nemá tolik štěstí a jejich život může skončit předčasně, mě samotnou před několika lety znovu oživovali, už je vše za mnou a jsem zdravá, ale taková událost vás donutí dívat se na život jinak, víte totiž, že už jste tu dávno nemuseli být.
    Nejvíce jsem chtěla vyzkoušet protejnové tyčinky Snickers, Mars a Bounty. :)
    Instagram: anna_sekaninova

    OdpovědětVymazat