sobota 8. července 2017

MŮJ MĚSÍC ČERVEN /2017


Ahojte!☺

Doufám, že už si užíváte pěkně teplých a studenti i volných dnů. Já sama už ano. Před pár dny jsem si vyzvedla vysvědčení a teď už si budu jen užívat prázdniny, dny s rodinou, výlety a dovolené. Odpočívat, ale zároveň i brigádničit. To už ale předbíhám, dnes bych se s vámi chtěla podělit o to, jaký byl můj červen! ☺

Druhý červnový den si šel přítel pro maturitní vysvědčení. Samozřejmě jsem si to nemohla nechat ujít, takže jsem se připojila k jeho rodině a jela s nimi. Byla jsem na něj hrozně pyšná, protože maturitu zvládl levou zadní. Když jsem ho pak viděla stát v obleku v kostele a přebírat si vysvědčení, culila jsem se jak měsíček na hnoji...☺

5.6. nám začala florbalová letní příprava. Během hodinky jsme se vždycky rozběhaly, protáhly, udělaly atletickou abecedu a nějaké cvičení s kužely nebo žebříkem a odběhaly sprinty. Na závěr jsme měly krátké posilování a následně protažení. V podobném duchu v podstatě probíhaly i další tréninky.

Dva dny na to jsem přijala Pétinu výzvu (o které se dočtete níže) a zkusila si jeden veganský den. No upřímně, byl to snad nejtěžší bod z celé výzvy vůbec. Jenom vymyslet, co budu jíst, byl pro mě nadlidský úkol. Nakonec jsem snídala ovesnou kaši vařenou ve vodě, na oběd a večeři jsem si uvařila pohanku s tofu. Během dne jsem pak chroupala nějaké ovoce a zeleninu. Ovesnou kaši ve vodě (a všeobecně jídla bez živočišných výrobků) teda fakt nezvládám. Smekám před lidmi, kteří takhle žijí. Já bych nemohla...

V pátek 9.6. se konala tzv. valná hromada. Co to znamená... Je to vlastně sraz florbalistů, trenérů, hlavních vedoucích a všech, kteří mají něco společného s klubem. Řeší se tam finance, tréninky, zápasy, různé změny... Byla jsem docela překvapená, že z mého týmu jsem tam byla jediná. Když teda pominu kouče. Strávila jsem tam asi hodinu a půl (z toho si hodinu jedna z matek prcků stěžovala úplně na všechno, na co mohla :D) a dozvěděla jsem se jen jednu pro mě důležitou informaci. Kolik budeme za letošní sezónu platit. Ostatní informace se týkaly spíše ostatních kategorií. Jo a ještě byla zajímavá ukázka rozpočtu - kolik peněz na co jde. Ale i tak nelituju toho, že jsem tam byla. Beru to zodpovědně, takže když se mě to týkalo, chtěla jsem tam být.

Sobota patřila Open airu v Jeseníku. Udělali jsme si s přítelem a jeho kámoši výlet s tím, že si to odehrají a odpoledne budu doma. No, nebyli bychom to my, aby se něco nezkomplikovalo, že?
Před půl sedmou nás autem nabral jeden ze spoluhráčů. Potom k nám přistoupil ještě jeden kluk a mohlo se jet. No samozřejmě, že začalo pršet. Však jsme jeli jen na florbal pod širým nebem. Rozhodli jsme se, že počkáme, až autobusem dojede zbytek týmu a pak se s nimi někde potkáme.
Po jejich příjezdu jsme hodinu a půl seděli v čekárně na nádraží a čekali na vyjádření pořadatelů. Spoluhráč, který nás do Jeseníku odvezl, se pak rozhodl, že hrát nebude, že se mu nechce čekat. Nezazlívali jsme mu to, rozloučili se a ještě čekali. Nakonec jsme se vydali k místu, kde se měl turnaj pořádat.
Začátek se posunul asi o tři hodiny, kdy konečně vykouklo sluníčko. I tak mi byla hrozná zima, přestože jsem měla mikinu. Přítel nakonec rozhodl, že mi koupí deku, abych mu nezmrzla. Vběhli jsme do jediného nadějného obchodu - k Vietnamcům. Dek tam měli požehnaně. Ale proč bych si kupovala jednobarevnou, když můžu v červnu chodit zahalená do látky se sněhovými vločkami? Zachumlala jsem se do ní a opravdu takhle chodila po náměstí. No co, byla tam fakt zima! (I když, možná ne až taková, ale jsem zmrzlík, takže pro mě tam byla zima! :D)
V půlce turnaje opět začalo pršet, takže jsme asi hodinu čekali, až přestane. Nakonec se turnaj úspěšně dohrál a my jsme o půl osmé dosedli na sedačku v obýváku.


 



13.6. jsem měla narozeniny. Nedělala jsem žádnou oslavu, protože jsem na to letos nějak neměla náladu. I tak jsem ale dostala krásná přáníčka a dárky, za které veřejně moc děkuju. Vy jste je mohli vidět v Nákupech za květen a červen 2017.



Dva dny nato jsem pro vás uspořádala Narozeninovou soutěž, do které mi ceny věnovaly firmy Zdraví a fitness a Fit náramky. Věřím, že se vám líbily, výherkyni ještě jednou gratuluji a vám ostatním děkuju za účast! ☺



V té době slavila narozeniny i naše třídní, na které jedna spolužačka upekla malý čokoládový dortík. Třídní byla překvapená a přišla mi šťastná, když jí celá třída tleskala. A nás těšila její radost. ☺



V sobotu 24.6. se konal další turnaj, na kterém jsme samozřejmě nemohli chybět. Vloni ho přítelův tým vyhrál, ale přestože letos měli parádně našlápnuto k obhájení, nakonec jim to o vlásek uteklo a skončili třetí. Na druhém místě se umístil tým přítelova bratra a vítězi se stali pořadatelé.

 
Přítelův tým se bohužel rozprchl, takže jejich fotku nemám. Tohle je tým přítelova bratra, který obsadil druhé místo! ☺


Jelikož se na jaře konal ve škole sběr papíru a naše třída to vyhrála, škola nám zaplatila 3 bowlingové dráhy na hodinu. Takže úterý 27.6. patřilo právě bowlingu. Nikdy před tím jsem to nehrála, ale nakonec mě to i bavilo. Skončila jsem pátá ze šesti! :D

No a poslední červnový den jsem šla do školy už jen pro vysvědčení. Kolem půl čtvrté mě a sestru pak vyzvedl přítel a jeli jsme na můj první halový trénink této sezóny. A po jeho skončení jsme jeli k babičce z taťkovi strany, abychom jí pomohli nachystat sobotní oslavu jejích 70. narozenin! ☺




Výzva 2017 

1. týden
a) Udělat si míchaná vajíčka s tofu
Tohle byla částečná premiéra. Míchaná vajíčka si dělávám, ale tofu jsem do nich nikdy nedala, až teď. A nebylo to špatné, pochutnala jsem si! ☺


b) Zacvičit si 20 minut na břicho a zařadit do workoutu plank
Tentokrát jsem necvičila podle žádného videa, cviky jsem si poskládala sama, což v poslední době moc často nedělám. Plank jsem cvičila v několika variacích a dohromady to těch 20 minut bylo! ☺

2. týden
a) Hodinová rychlá chůze
Tohle byl druhý nejhorší úkol na červen (první byl samozřejmě veganský den :D). Proč? Protože já a jít někam rychle? To nejde dohromady. Přátelé a rodina by mohli vyprávět... Kamkoliv jdeme, ať už na procházku, na vlak, autobus, trénink, jdu pomalu. Vždycky. Když už teda spěchám a přemůžu se na svou rychlou chůzí, jdu takovou rychlostí, jakou chodí běžně ostatní lidé. Výzvu jsem ale přijala a 50 minut šla rychle! (Když kouknete na tempo, pravděpodobně dojdete k tomu, že tohle je u vás normální chůze.) Sice to není celá hodina, pro ostatní možná ani rychlá chůze, ale já jsem na sebe hrdá! A přítel, který šel se mnou, by vám mohl potvrdit, že takhle rychle mě jít ještě neviděl! :D


b) Připravit si nějakou zdravou pomazánku
Mojí volbou se stala vajíčková. Dělám ji takhle vždycky, když ji připravuju i pro ostatní. Tvaroh, vajíčko, kyselé okurky a sůl. Mňamka! ☺


3. týden
a) Udělat 150 výpadů
Tohle jsem sfoukla ještě před večeří, než se mamča s Jardou vrátili ze zahrady. Zabralo to pár minutek, ale stehna jsem cítila. Na druhou stranu, nebylo to ale nic extra těžkého.

b) Vypít tři litry zeleného čaje (ne v jeden den)
S pitným režimem jako takovým nemám problém, takže obměnit vodu za zelený čaj už pak nebylo nic složitého. Po dobu tří dnů jsem tedy pila litr zeleného čaje - žádný problém! ☺

c) Podívat se na film nebo seriál a odpočinout si
Film ani seriál jsem sice nezhlédla, ale odpočívat jsem se snažila. Ale že bych si udělala vyloženě den odpočinku, to ne... ☺

4. týden
a) Veganská večeře
Bod, který za mě v podstatě splnila mamka. Když jsem jeden přišla domů, mamka zkoušela nějaký nový recept na placičky z čočky, ve kterém shodou okolností nebylo ani vajíčko. Takže když jsem to potom večeřela, vlastně jsem plnila i výzvu. Chuťově to nebylo nejhorší, ale mamka zkoušela nějakou hrachovou mouku, která mi tam trošku vadila. Zase se ale nedá říct, že mi to nechutnalo. Bylo to zvláštní, možná to chce jen doladit! K tomu jsem měla brambory s okurkou a koprem, to taky nebylo špatné! ☺


b) Zacvičit si doma nějaké kardio
Splněno s Blogilates a jejím Cardio and abs! ☺


5. týden
a) Dát si jedno jídlo, které se nehodí do zdravého jídelníčku
Klasika, kterou už nebudu ani vysvětlovat. Nezdravá jídla si dávám i bez úkolu ve výzvě! ☺

b) Připravit si smoothie
Nejsem moc zastánce smoothie, ale zkusila jsem to. Připravila jsem si klasické jahodové, jen do malé skleničky. Jednak jsem to měla jen ke snídani a k tomu jsme ani neměli víc jahod, takže... Utvrdila jsem se v tom, že bez podobných koktejlů dokážu žít. Ne že by mi to nechutnalo, třeba banánový koktejl mám ráda, ale představa, že bych to pila nějak často nebo místo snídaně... Ee...



To by bylo o mém červnu. Doufám, že jste letošní školní rok ukončili tak, jak jste chtěli. Co jiného vám teď popřát, než krásné léto a prázdniny. Užijte si volné dny, sluníčko, dovolené a všechny výlety a akce, které plánujete! ☺


Blogerka Klárka

4 komentáře:

  1. Páni, ty jsi měla dost nabitý měsíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje měsíce jsou většinou takhle nabité! :3

      Vymazat
  2. S tím smoothie se ti ani nedivím :D ani mě to moc neoslovilo.

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat